За два роки існування соціальний проєкт ПУМБ «Ми однієї крові» допоміг врятувати понад 123 184 життів та направив понад 8 млн грн на допомогу. Весь цей час проєкт розвивався та змінювався. Так, Lifesaving Merch встиг стати не тільки якісним і стильним благодійним одягом, а й символом підтримки українського бізнесу та захисників, розвитку культури донорства і безбар’єрності, чим значно вплинув на життя десятків тисяч людей. Своє 2-річчя соціальний проєкт святкує 4-ма відкритими донаціями крові, які пройдуть з 4 по 11 липня у Києві та Львові.
Історія проєкту бере початок з перших днів повномасштабного вторгнення. Тоді команда ПУМБ вирішила, що має зробити все можливе, щоб наповнювати коштами артерії української економіки. Водночас банк прагнув робити більше – рятувати тих, хто проливає свою кров на цій війні, підтримати українських митців та виробників, розвивати культуру донорства в Україні.
Щоб об’єднати усі цілі, колекції Lifesaving Merch було створено з українськими брендами та митцями. А 50% вартості кожного товару вирішили направляти до ГО ДонорUA, Агентам крові та Госпітальєрам. Таким чином, проєкту «Ми однієї крові» вже вдалося закупити 6 125 одиниць такмеду, 59 одиниць обладнання для парамедиків, серед нього монітори для пацієнта, бездротовий узд сканер, підігрівачі для інфузій, профінансувати 78 доставок крові в гарячі точки та залучити 1 910 донорів.
За два роки проєкт «Ми однієї крові» став асоціюватися не тільки з брендом патріотичного одягу і донорства, а й з підтримкою, яка здатна рятувати і змінювати життя. Тому наступною віхою проєкту стала платформа «Жити назустріч». Тоді Lifesaving Merch представив колекцію одягу, яка покликана підтримувати поранених під час реабілітації. Тож у колекції створено дві лінійки одягу: звичний та адаптивний – з липучками та кнопками, додатковими розрізами, пошитий за спеціальними лекалами, аби поранені могли одягатися без труднощів. Саме звичний одяг з колекції дозволив пошити 614 рівноцінних адаптивних речей для поранених, які БФ «Коло» вже доставив у евакуаційні потяги та шпиталі для якнайшвидшого відновлення наших захисників.
Відтоді проєкт приділяє особливу увагу і питанням безбар'єрності. На заходах, таких як «Кураж», «Hey Garage Sale», та на фестивалі «Вулична їжа» , Lifesaving Merch представляв безбар'єрні стенди, зроблені так, щоб кожен відвідувач відчував себе комфортно та міг легко отримати доступ до товарів і послуг.
Досягнення ініціативи «Ми однієї крові» не були б такими суттєвими без потужної підтримки. Співпраця з брендами та особистостями, такими як Юрій Гудименко, Сергій Жадан, Марія Федорівна та Уляна Нєшева значно посилила вплив ініціативи і збільшила допомогу для тих, хто цього найбільше потребує.
Lifesaving Merch закликає кожного не лише підтримувати проєкт замовленнями одягу, але й активно долучатися до культури донорства, волонтерства та безбар’єрності. Разом ми здатні робити значно більше!